• +48 85 307-08-31

STEROWNIKI LPG

BENZYNOWE

SM030 Relay

Sterownik sekwencyjny przeznaczony do silników 4 cylindrowych wtrysku pośredniego.

SM030 OBD

Sterownik do silników 4 cylindrowych wyposażony w magistrale CAN.

SM010-6

Sterownik do 6 cylindrowych jednostek napędowych z magistralą CAN.

SM010-8

Sterownik do 8 cylindrowych jednostek napędowych z magistralą CAN.

  • Jakość przede wszystkim +

    Zgodnie z najwyższymi standardami jakości pracujemy w myśl filozofii "zero defect". Tworzone układy elektroniczne oparte są o części najwyższej przemysłowej jakości spełniające wymagania środowiskowe panujące w samochodzie. Każdy produkt ulegający awarii jest badany przez pracowników działu R&D w celu ulepszenia projektu. Po 11 latach ewolucji osiągnęliśmy doskonałe rezultaty niezawodnościowe.
  • Jak to działa ? +

    Wiele wysiłku poświęciliśmy na stabilność konfiguracji, tworząc przy tym unikalny system auto adaptacji. Pozwala on reagować na zmiany środowiskowe tj. temperatura czy wilgotność oraz starzenie i zużycie samego systemu. Dzięki tej technologii wydłuża się średni czas między serwisami oraz otrzymujemy maksymalny komfort gładkiej jazdy na optymalnie dobranej mieszance.
  • Jedynie sprawdzone rozwiązania +

    Jesteśmy świadomi, że Twój samochód to nie laboratorium, na rynek wprowadzamy jedynie gotowe produkty. Gotowy produkt oznacza możliwość montażu oraz regulacji przez dowolnego przeszkolonego gazownika bez udziału projektantów i innych pracowników naszego działu technicznego. Świadomie nie wprowadzamy eksperymentalnych rozwiązań ponieważ w najlepszym wypadku oszczędność pokryje jedynie ich dodatkowe koszta. Jako doświadczony producent nie zalecamy stosowania dodatków do gazu typu „kroplówka”, systemów podgrzewania elektrycznego i innych nieekonomicznych wynalazków.
  • Benzyna jedynie do rozruchu +

    Inwestując w instalacje lpg, oczekujesz przede wszystkim obniżenia kosztów eksploatacyjnych. Zgodnie z ekonomią w polskich warunkach najkorzystniej jest gdy silnik uruchamia się na benzynie a następnie po osiągnięciu odpowiedniej temperatury przełącza na gaz. Wielu producentów stosuje jednak nieekonomiczną technologię dotrysków. Polega ona na dodawaniu paliwa do gazu w celu zmniejszenia awaryjności silnika. Nasza analiza danych z wielu serwisów na temat stanu silników z instalacją z dotryskami i bez wykazała brak pozytywnego wpływu tej technologi. Dlatego zrezygnowaliśmy z dotrysków zużywających kosztowną benzynę.
  • Profesjonalna instalacja LPG dla specjalistów... +

    Jesteśmy świadomi, że nie każdy kierowca pragnie spędzać swój cenny czas na samodzielnym modyfikowaniu i regulacjach instalacji. Domowy garaż, oraz brak doświadczenia nie pozwalają na bezpieczne prowadzenie prac przy instalacji gazowej. Głównym założeniem naszego systemu jest profesjonalny montaż oraz niezawodne komponenty. Takie zestawienie pozwala maksymalnie wydłużyć czas między przeglądami. Instalując najlepszy system nie zostaniesz specjalistą w dziedzinie autogazu a zaoszczędzony czas i pieniądze możesz przeznaczyć na realizacje własnych pasji .…we własnej branży.
  • 1

DIESEL

SM014 Titanium

Sterownik gazodiesla przeznaczony do starszych maszyn i samochodów

SM014 DNA

Sterownik gazodiesla wyposażony w analgowe kanały Emulacyjne

SM014 Digital

Sterowni gazodiesla wyposażony w cyfrowe kanały Emulacyjne

SM048 Prime

Najnowszy sterownik gazodiesla wyposażony w 2 cyfrowe i 3 analogowe kanały emulacyjne

  • Opatentowana technologia wtrysku gazu +

    Nasz system opiera się na dogłębnej analizie cyklu pracy diesla. Złą praktyką są próby bezpośredniego przeniesienia sekwencyjnego sterowania silnika benzynowego do diesla. Sterowanie sekwencyjne doskonale sprawdzające się w silnikach benzynowych stwarza natomiast zagrożenie uszkodzenia silnika diesla nie przynosząc dodatnich korzyści. Powszechnie wiadomo, że wtrysk paliwa w silnikach diesla następuje w momencie sprężania a nie jak w silnikach bęzynowych podczas ssania. Sekwencyjny wtrysk gazu do silnika diesla wymaga znacznie krótszego wtrysku oraz precyzyjnej synchronizacji. Takie rozwiązanie zwiększa znacząco awaryjność w stosunku do naszego opatentowanego rozwiązania. Rozważmy jedną z częstych awarii uszkodzenie mechaniczne wtryskiwacza. W przypadku silnika benzynowego spowoduje ono jedynie zalanie jednego z cylindrów, zaświeci się kontrolka, serwis dokona wymiany wtryskiwacza. W wypadku diesla jeżeli gaz będzie podawany ciągle zmiana składu mieszanki w pojedynczym cylindrze spowoduje trwałe uszkodzenie cylindra i konieczność kosztownej wymiany silnika.

  • Skład mieszanki +

    System dual fuel opiera się na mieszaniu 2 paliw. Uzyskiwana oszczędność pochodzi z zastąpienia części oleju napędowego gazem. Zastosowanie innowacyjnego systemu autoadaptacji umożliwia uzyskanie większej zawartości gazu w mieszance w porównaniu do tradycyjnego sterowania. Jako producent zalecamy stosowanie proporcji do 30% LPG oraz do 50% CNG gwarantujące prawidłową prace systemu, oraz najlepsze warunki pracy silnika. Część naszych klientów stosuje znacznie zawyżone proporcje gazu wliczając w koszty szybsze zużycie silnika, jako producent nie zalecamy tego typu praktyk oraz nie udzielamy gwarancji w takich wypadkach.
  • Wzrost parametrów silnika +

    Zastosowanie systemu dual fuel w samochodzie powoduje wzrost mocy silnika, oraz znaczny wzrost momentu obrotowego. Najbardziej istotnym wynikiem wzrostu parametrów jest możliwość wygodniejszego ciągnięcia zestawów przy maksymalnym obciążeniu ciągnika.
  • Zwiększenie zasięgu +

    Zaletą systemu dual fuel w stosunku do monofuel są dodatkowe zbiorniki zwiększające zasięg. Samochody benzynowe jeżdżące na gazie spalają głównie gaz dlatego zwiększenie zasięgu jest jedynie pozorne. W systemie dual fuel następuje zwiększenie objętości ciągle spalanego paliwa a w efekcie realny wzrost zasięgu.
  • Skrzynia biegów a dodatkowa moc +

    Odporność skrzyń biegów na przyjęcie dodatkowej mocy została potwierdzona w wielu samochodach na olbrzymich dystansach. Pierwsze samochody w których zainstalowano naszą instalacje zostały zbadane po przejechaniu dystansu ponad 300 tyś. km. Wykazały one zużycie zbliżone do samochodów bez systemu dual fuel.
  • Ekologiczny wpływ mieszania paliw +

    Ze względu na poprawę parametrów spalania zmniejsza się emisja CO2, cząsteczek stałych oraz Tlenków azotu. Potwierdzają to badania wykonane przez ITS w Warszawie oraz Zakład Silników Spalinowych Instytutu Silników Spalinowych i Transportu Politechniki Poznańskiej.
  • 1

Kontakt:

 Białystok

 Polska 2

 Tel: +48 85 307-08-31

 Fax: +48 85 307-08-52

 info@scalmax.pl

        EU FLAG